آموزش کار با اسکای نت

آموزش کار با اسکای نتlearning-of-skynet.pdf

یک پاسخ

  1. عرض سلام وخسته نباشید ببخشید من توی برنامه ی اسکای نت چند تا مشکل دارم که نمیتونم حلش کنم
    اول اینکه وقتی برنامه اسکای نت رو نصب کردم و میروم برای دانلود، دانلود میکنه اما اینکه چیزهای دانلود میکنه که من اصلا نمی خواهم حتی از یک مقاله اموزشی کمک گرفتم نشد که میگفت فایل rules.txt وفایل regex.dat روپاک میکنید من این کار رو کردم وحتی تو فایل rules.txt هم نشانی چند سایت رو نوشتم منظورم IP سات هستش مثلا اینجور دستوری دادم
    s 195.34.854.55 +[20k-] x
    ( x رو اینجا اینجور نوشتم تا دستور رو صحیح بنویسم)که گمون کنم معنیش اینه که فایل های بزرگتر از 20 کیلو بایت رو از این سایت بگیر اگر کسی که داره دانلود میکنه ، ولی اصلا هیچ نتیجه ای نداره بازهم از یک IP یا یک mac ادرس هستش که اصلا توی فایل rules.txt وجو نداره دانلود میکنه
    دوم اینکه فایل های ویدویی وبرنامه رو خیلی خیلی کم دانلود میکنه در حد یکی الی دوتا . حتی دو فایل ruled,txt که جور وا جور هم بودن باهم یکی کردم که پر از مک ادرس و ای پی سایت شد ولی بازهم در حد یکی دوتا دانلود کرد میخواستم فایل های بزرگتر از 5 مگابایت رو دانلود کنم اما اصلا نمیشه اگر میخواهم صبر کنم احتمالا 3 الی 4 روز میشه !
    راستی کارت من skystar 2 هستش وبرنامه ی skynet 0.93d رو نصب کردم
    ترو خدا فقط جوابتون رو خیلی خیلی زود به ایمیلم بفرستید بـــاتــتشکر

پاسخی بگذارید

